Christina Stenbeck eller myspaceraggning

31746-701
Åh nej! Jag tänkte sitta klistrad framför burken för att kunna smäda fröken Stenbeck på Adaktusson på TV 8 igår kväll. Men efter att jag noggrant masserat in en bunt brunt klet på hela skalden, fastnade jag i en sockersöt konversation med en ny myspace-bekantskap, vilket gjorde att jag glömde allt annat. Vi diskuterade småstäder kontra storstäder, unkarlsmat kontra gourmé (jag erkände att jag alltid kände en viss västerländsk vulgarism av att svulla gourmé i min ensamhet) och partyknark kontra party-alk, samt myspaceraggning. Vi kom vi fram till att vi enbart myspace-raggade på varandra för tilllfället. Myspacemonogami. Så romantiskt. Det är så att man får en tår i ögat.

Jag får även en tår i ögat för att jag hoppat av Insider-båten nu när den börjat flyta hur bra som helst! 540.000 tittare igår! Jag väljer att se att det inte har något med mitt forna inslagsproducerande att göra.

Hur som helst- reprisen med Stenbäcks dotra lär går tio gånger om på TV 8.

 

/marla- brunare brunett än igår


Kommentarer
Postat av: motherfakka

MySpace är livsfarligt

Postat av: Richard Slätt

Hörru, väljer du åttan före insider? BUHUUUUUUUUUU! ;)

2007-03-02 @ 12:24:38
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Sluta gnäll, det är samma koncern.

2007-03-02 @ 13:07:45
Postat av: Donna

TV8 får mer alltid mer stryk än vad de förtjänar.

2007-03-02 @ 13:14:32
Postat av: moggi

tv8 knäcker i tablåerna. 3-4-5=crap och bara crap.

2007-03-02 @ 13:17:12
Postat av: Hunden

Jag älskar vuxendiscovery. Den blir bara bättre och bättre för varje dag som går.

2007-03-02 @ 13:17:13
URL: http://www.hudlivet.wordpress.com
Postat av: Richard Slätt

Donna: Håller givetvis helt med dig eftersom jag jobbat på kanalen och är kvar inom the lovely koncern namned MTG.

2007-03-02 @ 13:22:57
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Åh, jag är ledsen för allt strul med blogg.se Men skriv hellre kommentarer två gånger än ingen om det strular, så raderar jag.

Moggi: Jag är inte förvånad över din syn på kommersialism.

2007-03-02 @ 13:27:24
Postat av: moggi

kommersialism måste få finnas i ett fritt samhälle. men att göda massorna med dynga tror jag inte på. Men man behöver inte spola så himla långt tillbaka för att se att kvalitet och lönsamhet går att kombinera.
ps. diggar insider rätt hårt.

2007-03-02 @ 13:30:01
Postat av: Ica

TV8 hade en massa intressanta bibeldokumentärer för nåt år sen. Och en massa egyptendokumentärer *saknar*

2007-03-02 @ 13:37:37
Postat av: marla

Moggi: Nyss skrev du "3+4+5 crap, bara crap"- skönt att höra att det finns undantag.

Massorna tycker det är skönt att matas med dynga, faktum är att de skriker efter det. De varvar ner med nöjes-tv, nöjes-tv som de komersiella kanalerna bjuder på i massor samtidigt som public service erbjuder ett och annat än mer välproducerat nöjesprogram och grymma samhällsprogram. Perfekt.

2007-03-02 @ 13:43:13
Postat av: marla

ICKET ATT FÖRGLÖMMA Insider som är Sveriges bästa samhällsprogram.

2007-03-02 @ 13:46:13
Postat av: Donna

Lovley koncern är väl att ta i Richard Slätt men bra att du trivs.

Och Marla de kommersiella kanalerna dominerar crap-tv-genren. Därför kan det ju inte vara så crappigt ändå!

2007-03-02 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback