"Jag behöver verkligen dig"

31746-608
Tarik Saleh i DN:
"I jakten på absolut kontroll över våra liv är det värsta tänkbara scenariot att vi skulle befinna oss i en situation där vi vill ha någon mer än denna någon vill ha oss"..."Gud förbjude att någon skulle säga "jag behöver verkligen dig" det är liksom värre än att bekänna att man är nekrofil."..."Man behöver inte vara någon raketforskare för att räkna ut att när singlar över 30 beter sig så här så kan det bli väldigt svårt att få i hop det. Någon måste, som vi säger i Stockholm, få sina känslomässiga byxor neddragna för att den andra eventuellt skall kunna blotta att man faktiskt på riktigt hellre vill träffas"

Tihi. De flesta lirar ju liret innan liret ens börjat. Men vad vet jag? Jag är ingen raketforskare (thank you God).
 
I alla fulla fall så var kolumnen i all sin enkelhet så pass träffsäker och bra, att Tarik få en kindpuss nästa gång jag ser honom. Om han vill ha en vill säga. Vilket kommer att bli svårt att uttyda. Han kommer antagligen inte att visa om han vill ha en kindpuss eller inte. Och tänk, ve och fasa, om han tror att jag är kär i honom? Ähum. Han kanske inte ska få någon kindpuss ändå.

Kommentarer
Postat av: Hund

Precis exakt det där tjatar min terapeut om hela tiden... "Du måste tillåta dig att bli beroende av och behöva människor, hundjävel. Där i ligger hela din problematik".

2007-01-29 @ 22:11:37
Postat av: marla

Hela jäkla innerstadskroglivsmediecredfolksgeggans problematik Hunden.

2007-01-29 @ 22:15:34
Postat av: GH

Som sagt (i förra bloggen) - det är ens "gjärna" som spökar - f-n, borde montera ner den.

2007-01-30 @ 07:28:57
Postat av: Skolfröken

Han är ju för rar, den där Tarik. Men lever han verkligen som han lär?

Postat av: majki

Det e väl klart att han ska ha en puss grabbjäveln, han är ju jättevacker juh! Inte för att det är poängen, men det skadar väl knappast?
-Ge tjommen två vetja.

2007-01-30 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback