Diva in training

31746-587
 Eventuell framtida marlaavkomma kommer att få jordens härligaste och ärligaste ego. Samt en sån här tröja.

* Det är vågat att våga sticka ut- och vågat att erkänna att man gillar det. Jag har kommit på att jag gillar människor som marknadsför sig själva. Som vill synas, vill ta plats och som är stolta över det. ”Här är jag! Se på mig! Kolla vad bra jag är!” Marknadsföringen av det egna jaget gör att de bjuder mig på en större dos av sig själva. De är lite mer av den jag tycker om. De kastar sin livsglädje över mig, som ett soligt glitter.

* Jag tycker även om de som inte vill synas och som nöjer sig med att ta ett steg tillbaka och iaktta. Det är en fin egenskap, som jag tror kallas ödmjukhet.

* Jag tycker mindre om de som inget annat vill än synas, men som påstår sig inte tycka om det. En svensk och tråkig egenskap. Det är ofta de som förkastar de som sticker ut.

Kommentarer
Postat av: ST

Grym tröja!!

2007-01-22 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback