Vi gjorde en Hipp Hipp Hora

31746-670
Efter en spritfylld natt på Marie Levaue förra året däckade
exet mitt på millish säng med slirren på sned. Vi var inte sena att klä ut oss och förnedra honom med lite sexistiska bilder.

P. S Han tiggde om bildpubliceringen efter det här inlägget:

"Postat av: Richard Slätt  Marla: Jag har heeeeeeela den bilden. Du försöker bara dölja din våldtäkt av mig genom att beskära bilden. Dagen efter kände jag för att våldtäktsduscha mycket länge. Fast jag gjorde inte det."

 


Kommentarer
Postat av: GH

Haha, låter mer som om en variant på "f-n att jag inte var vaken! Typiskt att däcka JUST denna kväll, när dom var på G"-ursäkt ;-)
Comment, Slätt?

2007-02-21 @ 11:48:48
Postat av: Richard Slätt

Huuuuuuu, alltså nu har jag precis våldtäktsduschat på riktigt här på kontoret. Alltså all den smuts de gjorde med mig, för jag vet att det finns fler bilder. Det är en hel serie med jävelskap.

Mitt minne är noll av detta, som ni kanske förstår. Det jag minns är dock att jag vaknar, avklädd i sängen. Ligger och tittar på Millish och får panik på riktigt.

KUKEN JAG HAR KNULLAT MED EXETS BÄSTA VÄN!

Vänder mig om, inser att jag ligger mellan exet och hennes bästa vän. Inser att jag absolut inte gjort ett shit för det vore bara för märkligt (läs: I en mans värld kanske för bra för att vara sant, utan att ha tvingat sig till det under vapenhot).

Det var alltså bara två diaboliska kvinnor som ville ha roligt med mig och det får man väl bjuda på.

Postat av: marla

Bjuda på? Du ska vara tacksam! Haha

2007-02-21 @ 12:53:26
Postat av: Richard Slätt

hehehehe (gubbskratt fyllt av kåtma). Tacksam som fan Marla!

2007-02-21 @ 12:58:53
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Ett år senare liksom. Äntligen! Ett tack också till stylisten och fotografen Millish som möjliggjorde detta.

2007-02-21 @ 13:02:30
Postat av: Richard Slätt

Bara för teoretiserandet av detta: Tänk om det varit tvärtom, hade någon skrattat då? Fan att vara man alltså. hahaha

2007-02-21 @ 13:03:24
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: Sara

Hi hi hi! På honom!

2007-02-21 @ 13:03:55
Postat av: GH

Nej Slätt, ingen hade skrattat. Och du hade fått rubriker i kvällspressen istället på Marla-bloggen.
F-n vet om det hade varit bättre dock...

2007-02-21 @ 13:11:17
Postat av: marla

Ja, det är otroligt vad ni får "stå ut med" era stackare.. :)

2007-02-21 @ 13:16:10
Postat av: Richard Slätt

Löpsedlarna kan man ju se framför sig:

TV-MAN
SEXKÅTADE
med
UNGA
FLICKOR

TV-MAN = Arbetar med Tv, därmed TV-man
SEXKÅTADE = Kanske har vi inte nått dithän än men nära
UNGA FLICKOR = Hey, de är inte 30 än.

Jag hade varit död, kanske på ett smutsigt sätt också, riktigt smutsigt som i obra.

Sara: Du är välkommen nästa gång. Allt som behövs är kopiösa mängder sprit för att antasta mig. Jag är rätt billig som hora.

2007-02-21 @ 13:28:40
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Om nåt medium över huvud taget skulle intressera sig för detta skulle väl rubrikerna vara

TV-KVINNA FÖRNEDRADE MEDVETSLÖS MAN

eller

STJÄRNREPORTERNS HEMLIGA SEXBÖJELSER

Hähähä.. Rakt av!

Jag ska höra med Kvällstidnings-Claire hur hon hade formulerat sig.

2007-02-21 @ 13:52:09
Postat av: Richard Slätt

Jag har mailat vännerna på Expressen, deras nya nyhetschef känner jag. Jag ska sätta dit dig din jävul. Du kan också bli föremål för en ledarsida och en debattartikel på sidan fyra. Rubriken skulle vara:

"Varför utnyttjade de mig inte - på riktigt"

2007-02-21 @ 15:40:26
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Haha! Du är SÅ störd sweetie...

2007-02-21 @ 15:50:45
Postat av: Richard Slätt

Älska skiten, det är det jag säger. SPAM SPAM SPAM! Jag är sjuk i huvudet och blodsockernivån är helt åt helvete kan jag meddela.

2007-02-21 @ 15:58:45
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: mimi

Men fy marla... jag trodde du var en fin flicka ;)......

2007-02-21 @ 17:16:21
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: marla

Då trodde du antagligen helt fel, rätt, eh fel, eh.. Ja, det beror ju på hur man ser det!

Jag vet i alla fall att jag inte tror på himlen, så dit behöver jag inte komma.

2007-02-21 @ 18:41:56
Postat av: jason

FY FAN NU SKRATTADE JAG SÅ ATT JAG SPILLDE KAFFE PÅ NYA SKJORTAN! UNDERBARA GALNINGAR!

2007-02-22 @ 09:52:04
Postat av: Richard Slätt

Mimi: Du har så ingen aning, det är en syndig hynda vi har att göra med. Får man säga hynda? Jag tycker det är ett mycket roligt ord, slampa också men det får man inte säga sägs det. Slyna, det är jag det.

2007-02-22 @ 10:04:08
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Hynda och slyna går bra. Gärna slinkig slyna. Eller slinka,låter lite ball sådär. Slampa däremot känns inte riktigt som jag! Jag är liksom ballare och dyrare än så. Slätt får vara allas vår slampa tycker jag, eller hur Jason? Och alltid kul Jason att roa dig med din svarta humor...hehe

2007-02-22 @ 10:35:21
Postat av: Johan Krüger-Haglert

Ser bra ut (bortsett ifrån pälsen då), kör hårt!

2007-06-04 @ 18:57:54
URL: http://johankh.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback