Kolumner, fettbortfall, tvåbarnsmammelook och lillsyslivet

31746-686
- Jag satt uppe till två inatt då skrivklådan kickade in vid midnatt. Har nu skrivit en sjuhelvetes kolumn som kommer att svida rejält för många, vilket ger mig blandade känslor.  Jag är mycket lycklig över att den blev så klockren men efter den här kolumnen om
fotbollshulliganism och fotbollspojkar fick jag hot-sms. Den här kolumnen om jul däremot var det ingen som reagerade över. Nåväl. Refuserar de min nya kolumn är de från vettet enligt mig, men tydligen har de planerat in kolumnister i flera veckor framöver så det är väl bara att softa så länge.

- Jag har gått ner tre kilo och kan verkligen inte förstå varför. Jag har svullat lösgotta med jämna mellanrum och småätit hela dagarna. Är det någon slags övernaturlig förbränningsprocess som satt igång? Eller har jag en söt liten binnikemask i magsäcken? Bästa bantningskuren. Det är väl bara att njuta och känna sig snygg och oemotståndlig ett tag till fettvalken på magens nedre del kommer tillbaka. Jag inväntar "bilringens återkomst."

- Jag ser ut som en blandning mellan en sengångare och en trött tvåbarnsmamma med sömnbrist. Blå ringar under ögonen och stressad hy. Inte heller de här symptomen kan jag förstå. Jag mår bra, känner mig lätt uttråkad men är ändå någonstans rätt tillfreds med tillvaron.

- Det rara lillsyslivet kommer ner till helgen. Hon ska stanna här i en vecka och ville praktisera på en juristfirma. Men nu sa hon att hon gärna praktiserar här i mediefabriken i stället, vilket är perfekt då vi på redaktionen behöver all hjälp vi kan få i dessa hektiska dagar. Ooooooooooiiiiiiiih! Jag blir alldeles sprudlande och rödrosig av kärlek när jag tänker på att jag ska få rå om henne i en hel vecka!! Ljuva liv!

Kommentarer
Postat av: Lillsyslivet

Men det rara storsyslivet, det är ju hela två veckor jag kommer att vara nere!? Först på lovet (5- 9/3) sedan är det APU veckan därpå (12- 16/3). :]
Puss

2007-02-26 @ 20:20:57
Postat av: marla

Äh detaljer! Haha, nej skojar. Desto bättre! Puss

2007-02-27 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback