Flera stora puhn!

31746-668

  - Jag har suttit och slitit med manus och klippt i två veckor. Idag godkände kanalen programmet med endast några få fjutt-korrigeringar. I övrigt var de väldigt nöjda. Puh, jag andas ut. 


- Jag har fått en klockren idé på hur jag ska tillbringa min sommar, mer om det senare.

- Min 
personlige banktjänsteman ringde mig igår. Det var mycket trevligt.

- Jag ska ta en fika med en ny bekantskap. En ball tjej med huvudet på skaft som skriver bra grejor i tidningar. Även detta mycket trevligt!

- Nu ska jag iväg på en middag med vänner. Oh så trrrrrrrevligt allting är då! Ja faktiskt, ibland är livet snällt mot mig.


Kommentarer
Postat av: vilse

min första tanka var nalle puh, överviktig, i plural.
min fantasi behöver åderlåtas, sen omvänt, sen få elchocker.

någon annans sommarplaner låter som en perfekt verklighetsflykt.
vilse väntar med spänning.

Postat av: GH

Gött jobbat!
Sommar? F-n det är ju snöstorm och -8 ute... Men, det ska ju böjas i tid... osv... Snacka om verklighetsflykt :-)
Ja, livet är faktiskt snätt mot dog, Marla, även om det kan inte känns så!
[trrrrrevligt] uttalat precis som när en katt spinner

2007-02-21 @ 07:56:14
Postat av: marla

Vilse: "nalle puh, överviktig, i plural." Hähä. Sommarplanerna får vänta en stund.

GH: Här är det femton minus! Det blev ingen morgonpromenad a la 40 minuter för å jobba på killerasset idag.

2007-02-21 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback