Nerd - Det sexigaste som finns

image823
De har droppat det några gånger när de vill sälja in sig, alltid med låtsad genans:

"Jag är en riktig filmnerd"

"Jag är sjukt nerdig när det kommer till limiterade sneakers"

"Jag är en riktig nerdig aktieråtta.

"Jag är en fysiknerd"

Försök inte. Ni är lika medvetna som jag om att det sexigaste som finns är ett brinnande intresse för något. Oavsett om det handlar om Boris Stepantsevds ryska animationer, japansk 50-talsmanga, discokulturen på New Yorks gayklubbar, norskt Stavangerflint-porslin eller vitrockiga KTH-nerderier. Nej, försök inte.

Kommentarer
Postat av: Donna

Så sant som det var sagt.

2007-04-18 @ 13:04:13
Postat av: marla

Donna! Trodde du svikit bloggen.

2007-04-18 @ 15:34:27
Postat av: GH

Det kan man tro... Men ibland är du så bra på att "spotta"(...) fenomen/fakta att man inte har nå't direkt att säga. Som nu, typ... ;-)

2007-04-18 @ 15:46:30
Postat av: Mary

Word.

2007-04-18 @ 18:56:50
Postat av: Novi

Kan bara hålla med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback