MSN-konversation med Mimi i Paris

image803

www.marla.blogg.se säger:
Det här är en typisk electroclash-låt som jag gillar. Fransk. Klicka på Noir Desir till höger: 
http://www.myspace.com/viiivelafete  

mimi säger:
Den ar faktiskt bra... Viva La Fete = "Leve festen"

www.marla.blogg.se säger:
Ja! Men vad sjunger de om i Noir Desir?

mimi säger:
Ska lyssna.

www.marla.blogg.se säger:
Jag älskar sån här musik. Shit vad skön den är. Lessnar aldrig.

mimi säger:
Jag vill vara sjalv.

www.marla.blogg.se säger:
ok

mimi säger:
Du ska halla kaften.

www.marla.blogg.se säger:
Haha!

mimi säger:
Jag vill stora dig.

www.marla.blogg.se säger:
Hihi

mimi säger:
Jag ar inte nojd.

mimi säger:
Arg som ett barn.

www.marla.blogg.se säger:
Hähähähähähähä!!!!!!!!

mimi säger:
Mitt sinne ar struligt.

www.marla.blogg.se säger:
Fy fan vad bra text.

mimi säger:
Ge mig tid.

www.marla.blogg.se säger:
Jag visste det. Att det var nåt aggressivt.

mimi säger:
Sa flyger allt ivag.

www.marla.blogg.se säger:
Det här les moi tompeti.. Eller vad de säger, vad betyder det? Refrängen?

mimi säger:
Laisse moi t embeter = Lat mig stora dig.

www.marla.blogg.se säger:
Sen freakar hon ju ur och skriker som en gris

mimi säger:
Ja shit va hon skriker.

www.marla.blogg.se säger:
Hahaha!

www.marla.blogg.se säger:
Vi kanske borde skrika ut lite ångest vi också.

mimi säger:
Ja.

mimi säger:
Ska ut i parken vid Eiffeltornet

www.marla.blogg.se säger:
Du går ut och skriker kring Eiffeltornet, jag går ut till Rosenlundsparken.

www.marla.blogg.se säger:
Hoppa inte från Point Neuff bara

mimi säger:
Hehe..

www.marla.blogg.se säger:
Kanske bättre att lyssna på Viva La Fete i stället. Tryck på F5 så börjar den om.

Kommentarer
Postat av: millish

ha ha ! äckta. hör konversationen live liksom, och du är så där ivrigtuppjagad som du kan va, ha ha !love

2007-04-11 @ 07:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback