Jag läste en genialisk blogg på tio minuter

image833

Den heter
"En mening var vardag" och skrivs av Fredrik.


Den bästa var:

den sjuttonde meningen

Självbedrägeri är en konstart de flesta är mästare i.


Jag höll med om:

den sextioåttonde meningen

Idag vandrade jag i solen i två timmar och få saker gör mig så lycklig.


och:

den sjuttioandra meningen

Det är märkligt hur något som ena dagen känns omöjligt, nästa dag blivit en vana.


Tyckte det var fyndigt med:

den fyrtionde meningen

Det här har varit en väldigt lång dag, och än ser jag inget slut på den.


Undrar också över:

den sextioförsta meningen

Hur skulle det vara om man verkligen fick leva sitt liv exakt som man ville, och göra exakt det man ville?


Tyckte det var fint med:

den sjuttiotredje meningen

Det är svårt att sitta här när jag vet att du är där.


...Och blev mest glad av :

den åttiofemte meningen

Jag tänkte skriva något om att plastkassar glädjande nog förbjudits i San Francisco, eller att gårdagens reportage i Aktuellt om internet och datorer kändes som om det var gjort på 80-talet, men jag blev så lycklig när jag såg ditt strålande ansikte i morse att jag skriver det istället.


 



Kommentarer
Postat av: matilda

ja visst är han ett geni :)

Postat av: Fredrik

jag blir alldeles generad, men glad! tack så mycket!

2007-04-24 @ 14:43:11
URL: http://enmeningvarvardag.blogg.se
Postat av: sanna

Hihi, Fredrik och jag är kollegor. Han är lika fyndig i verkligheten.

2007-04-24 @ 19:12:49
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: marla

Nä? Lyckost dig, fyndiga kollegor är icket att underskatta.

2007-04-25 @ 12:49:04
URL: http://marla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback