Det händer konstiga saker

31746-171

Ibland händer det faktiskt väldigt konstiga saker. Det är nästan som om cynikern i mig fått spö av den mer romantiska marla den senaste veckan.


Han hade läst min kolumn i Metro innan han ens visste vem jag var. ”That´s my kind of girl” tänkte  han. Han ville ge den flickan en smällkyss på pannan en dag. En vecka senare springer vi av en slump på varandra på nätet. Vi pratar i några dagar. Plötsligt går det upp för honom att jag är flickan som skrev kolumnen. 

Innan vi ens träffats i verkligheten skriver han om mig i sitt veckobrev, det han alltid skickar till sina vänner:

"jag har annat i huvudet. Den där nätflörten som jag ägnat halva kvällen åt. Som jag blev alldeles till mig av. Som... det kändes ungefär som första gångerna jag skrev till A. Ni vet, hon jag var kär i. I vintras. Det känns som flera år sedan. Det var ett sjukt bra bokstavsutbyte ikväll.

Hon gillar synt. Hatar idrott. Grov humor. Gillar gamla prickiga klänningar å ser smal ut å har en sån där markerad näsa som jag brukar gå igång på.

En nätflört så bra att jag glömde bort vad jag gjort senaste dagarna."

Vi sågs på Riche. Vi log mot varandra. Han hälsade på Esther, Pete, Millish, Sofia, Karin och Marie Kry.
Nu pratar vi varje kväll. Han är galen i mig!

Han är snygg. Smart. Jag är smickrad. Och helt klart fascinerad.   


Kommentarer
Postat av: A

Hmm. Låter bra det där. Du borde hångla upp honom mot en vägg. Snarast.

2006-09-14 @ 10:43:38
Postat av: Lillasyster

Iiih, vem är denna förtjusande man som tagit min syster med storm? ;)

2006-09-14 @ 13:22:49
Postat av: Richard Slätt

& Bah! Sådant här ska det fan inte hållas inne med. Pronto, över med killerasset hit och tell me nurå!

Postat av: millish

kommer i håg då vi stegar in på richan och han står där på andra sidan lillabaren lutandes mot karmen i köksingången.. fuck!Han va bra snygg!ja (vågade knappt prata män först)Bäst var att han visade sig vara skarp och bra också...osså rösten sen...aa!

2006-09-14 @ 17:58:42
Postat av: marla

A: Dä vet duh honey!

Sys: Ring för detaljer!

Slätt: Töm å glöm!

Millish: No shit(och kom hem)!

2006-09-14 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback