They have a dream. Three of them!

31746-252
På tre dagar har jag fått reda på att tre personer drömt om mig. Det vore intressant om det betydde något. Därför frågade jag vad de drömde.

- En pojke drömde att jag var gravid (In my ass att jag är. Inga porrerier med Guddan = ingen jungfrufödsel).

- En flicka jag älskar drömde att jag var arg på henne. Så arg att jag var på väg att bruka våld (In my ass att jag skulle. Kicker-marlas tider är förbi).

Nu kommer den roligaste:

- En flicka jag inte känner så väl drömde att jag kom in i ett rum. Jag var så vacker att alla tystnade (In my ass att jag var, den enda anledningen att någon tystnar när jag kommer in är för att jag pratar väldigt mycket och garvar väldigt högt. Eller har toapapper under skon eller något annat pinsamt). Sen var drömmarna slut. Väldigt osannolika scenarion enligt mig.

Har aldrig varit skrockfull. Men jag vill att de betyder något, något väldigt bra gärna.


Kommentarer
Postat av: marla

fan.. Jag hade hoppats att någon av er besatte drömtydaregenskaper skulle komma med förslag på bra saker.

2006-10-27 @ 10:37:07
Postat av: viktigpetter

men vad eller vem drömmer du själv om då?

2006-10-27 @ 12:16:07
Postat av: marla

Om det var något av intresse skulle jag blogga om dem men mina drömmar består mest av innehållslöst dravvel. Jag föredrar dagdrömmar faktiskt. Dem som man kan styra i vilken riktning man vill. Det är härligt!

2006-10-27 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback