Jag är så jävla snygg ibland!



Det finns tillfällen då jag känner mig attraktiv:

- När översittarpoppis-tjejen från högstadiet skaffat sjuttiofemton snoriga ungar, är trött på livet och ser ut som småstad a la morsan på två ben.

-När jag rider på shopaholicvågen och har pungat upp med sex laxar till nya kläder och känner mig svinsnygg i en vecka.

- När sunkiga fotbollsgrabbar rapar bärs utanför Gröne Jägaren.

- När pundar-Berit utanför Fatbursparken skriker efter rödtjut.

- När jag käkar meze på libanesen och lokalen är fylld av kvinnomustascher.

 
Sen så finns det tillfällen när jag känner mig väldigt oattraktiv…

- När jag upptäcker att barn ryggar tillbaka vid anblicken av mina orakade ben.

- När jag nyss skäkat en kebabrulle och ett halvkilo lösgotta och Millish glider in hos mig helt fucking gordeous och har gått ner fem kilo och är 1.85 med sina klackar.

- När jag försöker gå snyggt på kullerstenarna nedför Götgatsbacken, ramlar pladask i någon slags amöba-ställning och upptäcker att Söders snyggaste hunk står snett bakom mig.

- När jag sitter djupt försjunken i en bok på en buss och plötsligt tappar koncentrationsförmågan för att min blick fastnat på en dallrande fettvalk, en fettvalk som sitter på mig.

- När jag vaknar tätt omslingrad med min katt i famnen och tror att jag har besök av en hårig man.

- När jag skrattar hånfullt vid anblicken av en osmidig mupp längst bort i gymlokalen och inser att det är mig själv jag ser i en spegelvägg.

________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback