Det är nånting med min tjejkompis och DJs

31746-205
Han googlade upp henne!


DJ-snubbar. De faller som käglor för min tjejkompis. Det senaste tillskottet i antalet DJ-beundrare är han som googlade upp henne efter att ha sett henne ute några gånger. Först på Nada, sen på Riche. Sen hittade han en mingelbild. Efter det lyckades han hitta hennes blogg. Nu har han mailat henne och skickat en bild på sig själv. Desperat eller romantiskt? Roligt och lite gulligt är det i alla fall.

En annan DJ kom fram till henne utanför Debaser. Han hade sett henne i baren på Nada även han. Han sa "Jag ser dig överallt".
"Ja" svarade hon och gick.

Töm och glöm killar. Vi har allas vår Dirty Pete som är den hetaste DJ:n av alla. Han huserar bakom båset på Dining Club. Det är ju honom vi vill hänga med. Haja det alla ni andra! Ni är utkonkurrerade.

Fan vad snygg du är Pete.

31746-204

Kommentarer
Postat av: millish

OoooOOoo Dj´s..

Dining Club *****
Nada ****
Richan **
Tre Remmare *

2006-10-03 @ 18:21:58
Postat av: Richard Slätt

Millish: Richan beror väl heeeeeelt på vem som spelar för dagen. Du är ju Fienden-Kristiantjejen, det är jag övertygad om.

Postat av: millish

Det kvitar lite vem som spelar.Du kanske skulle prova knäcka lite som dj Richard.(ser det framför mig:))

2006-10-05 @ 07:31:24
Postat av: Richard Slätt

Jag skulle göra mig i båset, men jag gillar att stå på andra sidan bardisken ju...

2006-10-05 @ 11:06:42
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: sesse

slätt, jag tror inte att millish är fienden-christiantjejen. jag däremot, får iliningar ända ned till tårna vid bara tanken på hans kaptensmössa och tangakallingar. jag försatt tillfället att hångla med christian och jag är sedan dess evigt ångerfull.

2006-10-05 @ 12:59:58
Postat av: Richard Slätt

Sesse då! I hook you up när du vill, när du vill! säg bara till så fixi jag det med Fienden-christian anytime.

2006-10-13 @ 09:49:24
URL: http://rattochslatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback