Pank blev kåt

31746-298
Min norrländska väninna är kass på engelska. Riktigt jävla kass och hon vet om det. Hon springer in i min lägenhet med andan i halsen och kastar sig över datorn. Med bedrövad röst:

-Jag har fått ett så konstigt mail från Andrew!

(häftig andning)

Marla: -Lugn. Vad har hänt?

-Han skrev något om... Om att han sitter och leker med sin penis! Medan han tänker på mig!

Marla: -Näää? Lägg av? Ha ha ha ha ! Fy fan vad sjukt.

-Ja, jag visste att det var något skumt med honom. Jag har liksom inte fått något grepp om honom trots att vi dejtat ett par gånger! Men så tänkte jag att det kanske är språket. Jävla pervo alltså... Jag menar, hur vågar han skriva så?

Jag börjar läsa.

"Hello there. How's things? I'm ok. But really counting the pennies at the moment. Having a good time though. Thinking about you"

Jag flabbade så att tårarna sprutade. Det tyckte hon var jobbigt.

Kommentarer
Postat av: hund

fan vad gulligt.

2006-11-14 @ 11:37:28
Postat av: Anonym

hahaha vad språkbarriärer kan leda till roliga missförstånd som vi andra får läsa om...sjukt kul!

2006-11-14 @ 11:38:53
Postat av: marla

Ha ha! Jag skrattar lika mycket varje gång jag tänker på det! Min väninna vill vara väldigt anonym dock.

2006-11-14 @ 13:10:34
Postat av: Camilla

Hahahaha!
Jag trillade in hit från Silverfisken och tycker du har en kanonblogg! Alltid kul att hitta nya, roliga bloggar! Jag dyker snart in igen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback