Marlabloggen 1 år- Vi firar med pompa och ståt!

31746-267
Om ni var här skulle jag spruta ner er med champagne. Min blogg fyller nämligen ett år idag. Lagom till ettårsdagen passerade bloggen 3000-strecket. Ungefär 3000 personer har besökt min blogg. HURRA!


Totalt antal sidvisningar: 26296 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 3039


För att fira vill jag bjuda på årets bästa marlabloggar!

* Om pubertala fyllenycker

*Om ett gripande möte:  

*Om galet singelliv:

*Om bakfylleångest: 

*Om sorg: 

*Om Stureplanskvällen:   

*Om ensamhet: 

*Om fotboll

 *Om explosiv nyförälskelse: 

 *Om killar: 

*När jag upptäckte att min hantverkade var fotfetishist:

*Om otrohet: 

 *Om iskalla ligg: 

 *Om krossad kärlek: 

*Om när Millish krossade knät:

*Om en galen kvinna:


*Om Spy bar:
  

*Om mina polare: 


 


Kommentarer
Postat av: Ica Ica Nötskrika

*tam ta tam*
Fanfar och grattis på ettårsdagen

2006-11-01 @ 12:47:05
Postat av: GH

Kan bara instämma med Ica (denna gången på riktigt...)!!
Osannolikt mycket BRA du skrivit! Det är ju bara att läsa alla comments under året så ser man en tsunami av beröm. Från alla håll: blev lite svårt att visualisera det där kände jag. Så skitsamma. Nu har jag konstaterat att det inte bara räcker att hoppa in och läsa från den dagen utan man behöver ta på sig pannlampan och göra lite arkivexkursioner.

Du får en halväten tårta av mig ;-)


)
(.)
.|.
l8|
| |   
_| |_
_..--''@ @''--.._
.' @_/-//-\/>/>'/ @ '.
( @ /_

2006-11-01 @ 13:00:54
Postat av: GH

Bah vad misslyckat... Alla större-mindre-än togs bort, och fonten var ju förstås inte fastbredd.
Nåja, struntsamma, du får skrapa resterna....

2006-11-01 @ 13:02:49
Postat av: Anonym

Låtom oss utbringa en skål för att det kommande året ska inbringa mången galna bloggtexter till Eder belåtenhet. SKÅL!

2006-11-01 @ 14:19:50
Postat av: GH

Som vi skålar!!! Guud, vad full...
En hederlig "bloggfylla" som vi brukar säga i språkpolis-sammanhang.

2006-11-01 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback