Jävla jag.

31746-289

Idag. Vaknar med ett ryck. Villa ha tonfiskmackor till frukost. Ska öppna tonfiskburk. Slinter med konservöppnaren. Fiskluktande olja över jeans. På vit tröja. I ögon. I nytvättat hår. Sliter av mig kläder. Chanelparfym faller på klinkergolv. Går i kras. Dyra droppar rakt ner i avlopp. Tvättar kläder i handfat. Oljefläckar 4-ever. Svarta jeans fäller färg. Vit tröja blir grå. Kliver i glasplitter. Skriker som fan. Börjar blöda. Blodfläckar på laserat golv. Ner på knä. Skura. Går inte bort. Lägenheten stinker parfym. Jag är arg. Jag är dum. Jävla jag.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Såja såja, nu lugnar vi oss lite..räknar till 10..tar ett djupt andetag och tänker..det hände iaf inte i Kramfors..

Postat av: GH

Men killen i "grönställ" var väl inte å förakta...? Man får se det positiva :-D

2006-11-13 @ 07:23:01
Postat av: marla

Helt rätt GH! Jag har alltid varit svag för blonda tonfiskjägare. Hehe..

2006-11-13 @ 07:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback