Jakten på de försvunna Frigolittomtarna

31746-307
Var har trädgårdstomtarna i frigolit tagit vägen? Jag suktar! Det verkar inte finnas några white trash-tomtar kvar.


Jag ringde Frigolitfabriken i Frånö i Ångermanland men fick kalla handen. Några sådana tillverkades inte längre. Frigolittomtarnas storhetstid är över.

Jag grät en skvätt. Det var fan sorgligt. Jag får väl nöja mig med en slags lyxigare variant,
Phillipe Starck och hans tomtepallar. "Bara" tretusen lax på Kartell på Östermalm.

Kommentarer
Postat av: Ica

Men om du mot förmodan hittar någon så hoppas jag att du kommer ihåg lång och nära vänskap min kära sockertopp. Och ger den till MIG i glöggpresent istället-

2006-11-15 @ 19:05:53
Postat av: marla

Eftersom jag inte har en fet uteplats så ska jag tänka på saken. Znutt på dä!

2006-11-16 @ 10:18:31
Postat av: Anonym

Pilutta dig för jag ska få en frigolittomte i födelsedagspresent av min pappa :-)

2006-11-16 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback