Jag sliter mitt hår

31746-286
I-landsproblem comin´up! Ett fett i-landsproblem comin´up! Jag trivs grymt bra här på redaktionen. Det var här jag ville hamna för fem år sedan och nu har jag varit här i ett. De är nöjda med mig och de vill ha mig kvar sa producenten nyss på utvecklingsamtalet. Men ett annat projekt lockar. Det kanske skulle ge mig den där nytändningen, jag skulle behöva en. Ni vet när man känner adrenalinpumpet och är så peppad att man bara vill jobbajobbajobba för att det är så jewla skoj. Den nytändningen infinner sig nog här, när jag får murvla runt i ett nytt ämne. Älskar ju det! Åh... Vara kvar eller byta bolag?

Adrenalinpundaren marla har talat. Jag sliter mitt hår i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback