Jag är madly in love i en stad

31746-285
Raslös hedenhös gedös- Rasta rasta rastlös - Jag är madly in love i en stad.

I kväll är en bra kväll. Jag känner det. Jag och Millish ska ses direkt efter jobbet. Vi ska antagligen knata runt som skållade råttor mellan haken. Vi ska nog börja med en kaffe på Mellqvist eller Xocco. Där ska vi forsätta snacket som aldrig någonsin tagit slut, det är så för oss. Sen kanske vi tar en soppa på Sibiriens Soppkök på Tulegatan för att gå vidare till Republik där vi kanske lyssnar på fransk 70-tals-erotikmusik, det vill vi gärna veta hur det låter. Eller så spanar vi på sweet Ryan och Glenn när de vänder country  på Nada. Sen kanske vi drar till Allmänna Galleriet för att slutligen hamna på Richan. Ja, det brukar bli så. Vi tänker i varje fall skippa Ladyfest på Street, där alla rotsaksbruttor och bulgurbrudar ställer ut sina hemvävda mattor.  


I kväll är en bra kväll. Jag vet det!


Kommentarer
Postat av: GH

Hoppas du hade det trevligt och att idag är en bra dag (inte för bakis?)

2006-11-10 @ 07:08:27
Postat av: marla

Åh. Gårdagsnatten vad magisk! Det är en sjuk värld och jag älskar det.

2006-11-10 @ 11:08:32
Postat av: Ica

Men ni missade ju Europe på Hovet ;-)

2006-11-10 @ 15:13:28
Postat av: marla

Ha ha! Kan tänka mig att du tycker det socker. Puss

2006-11-10 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback