Hon skulle gärna ligga med nån i Take That

31746-294
Universal-Martin skickade just en länk till en Take That-dänga. Jag sitter alltså här och försöker förstå, jag tror att spelningen i kväll blir roligare så. För att lyckas förstå tvingar jag mig själv att värma upp till
Take Thats senaste smörpaket. Nej, jag är inte alls otacksam. Precis som med alla besök i okända världar ser jag fram emot det här. Dessutom har det ett utomordentligt stort bloggvärde.

En väninna som inte ska dit i kväll, skickade ett avundsjukt sms och skojade om att hon gärna skulle ligga med någon i Take That. Det skulle inte jag. Jag skulle inte ens skoja om det. Har sorgligt nog aldrig slutit upp i gemenskapen och gått igång på sötsliskiga pojkar och deras musik.  Tänk om lillsys hade fått knata dit! Men det var väl mer Boyzone och Ronan Keating som hon fjortisbölade till, om jag minns rätt.

Kommer jag att slippa kollektiva småflicksvrål med maxad decibel och spräckta trumhinnor i kväll? Jag hoppas det. Om den rätta stämningen infinner sig kanske jag till och med plockar upp tändaren.

Kommentarer
Postat av: Lillsys

Haha, ja du minns alldeles rätt och jag småler sådär pinsamt! Det är ju tur att man växer upp och att den tiden är förbi. Dock har jag aldrig fallit för sötsliskiga pojkars utseende, oavsett kändisskap eller inte. :)

2006-11-13 @ 16:27:47
Postat av: marla

Ha ha, okej. Skönt att få det klargjort. :)

2006-11-13 @ 16:31:30
Postat av: millish

fan va dom har vuxit te sig.. om du var tvungen marla skulle du ta han till höger.

2006-11-13 @ 18:36:46
Postat av: marla

Han till höger, lätt alltså.

2006-11-14 @ 01:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback