En film gav mig livsgnistan tillbaka

31746-268

Okej, jag ska inte överdriva. Men igår fixade någon en fet fläck i min
vardagsruta. Jag fick äta italienskt, gå på Astoriabio och se den bästa filmen jag sett i år: BABEL.

Se den! Jag skulle kunna skriva en lång, ingående, överkrämig recension om den men jag avböjer för er skull. Den här filmen är bäst att se utan att veta något om den. Egentligen borde ni inte ens se trailern, men jag förstår om ni inte kan låta bli.

Alejandro González Iñárritu (ja, jag copypastade namnet) är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Johan

det var en annan vän till mig som tipsade mig om den häromdan.
och om någon svensk film som går på bio nu.
som jag helt har glömt vad den heter.
men den handlade nog om tre människor och deras öden tror jag.
det borde räcka för att ta reda på vad det är för film om man kolalr igenom en bioannons i en hyfsat aktuell tidning.

2006-11-04 @ 03:50:33
Postat av: Kentson

Såg den igår, otroligt bra! Inte speciellt glada men otroligt bra men tyckte nog 21 Gram var något bättre faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback