Nybroviksgryningen

31746-72


I morgonsolen satt vi där och hans ögon glittrade ikapp med ändernas ädelstensögon och Nybrovikens speglingar av gryningens himmel stack i ögonen och våra blickar möttes och vi kysste varandra och det var varmt och det härligaste härliga. Vännen kom förbi och vi log mot varandra vi tre och vännens blonda lockar var vackrare än någonsin och pojkens heta läppar var röda av mina. Vi tog kort på varandra och festliga människor skrek en bit bort men vi såg bara oss två jag såg hans hår och han mina ögon och jag hans fina vita hud. Vi doftade vin och rök jag bar röda fina skor och vännen var så glad att vi funnit varann och pojken tog min hand och han sa så fina saker. Benen dinglade nedför kajkantens brant och vi pratade om liv lek och kärlekssorg och sånt som var skönt. Berusade blickar smekte oss och jag kände hans hand på min midja i den friska kalla luften och morgonen var min.





_________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback