Halv apelsin någon?

31746-33

Jaha. Igår gick jag och la mig och tänkte på kärlek och blommiga ängar och en flaska rödvin på bryggan i totalt samförstånd och uppvaknandet med den som känner en bäst och tryggheten i att kramas och laga mat ihop och massera varandras händer och skriva små lappar och ringa varandra i tid och otid och gråta ut i varandras famnar och märka hur den andre mår och vakna på natten och skeda och viska små fina ord och dela en apelsin och prata en hel natt och planera framtid och lyssna på andetag och iaktta blundande ögon och shoppa lägenhetsaker och promenera i vintermörkret och kyssa varandras kroppar och allt sånt.

Men sen blev jag mitt vanliga cyniska singeljag igen och tog på mig den totalt oporriga flanellpyjamasen och somnade med Rocky-boken över ansiktet.




Kommentarer
Postat av: nicke

vaaa!!! ä du närsynt då eller? ha en bok så nära näsan... ;)

2006-04-09 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback