My mothers ass

31746-82
Döm om min förvåning när jag satt vid köksbordet och spanade in my mothers ass. Inte en enda cellullit hade hon, det var fördjävligt.

Där stod hon, 25 år äldre och diskade med en stjärt utöver dessa världar. Visserligen klassade min ända ut hennes rent formässigt, men ändå! Det måste vara all den där friskis och svettisen tänkte jag och förbannade mig själv som alltid prioriterat cigg, sprit, musik och dekadens. Jag kände hur min egen bakdel sladdrigt bredde ut sig i den randiga köksoffan. På radion spelades "Look into my fathers eyes" fast jag hörde bara "my mother ass". Ja, det var verkligen orättvist.
______________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback