Goodbye Holiday Girl- Goodbye


weee

 Semesterslut nu! Det här var den bästa sommaren på år och år!!

Jag ligger här i min varma säng. Om snart tre timmar är det första dagen på jobbet. Jag hör en klocka slå men jag ser den inte. Det är bara för att jag blundar så hårt! Måste sova nu men det roliga i sommar var så roligt att det bara snurrar runt runt runt i huvudet! Klockan är 03 och 37 och klockan 7 ringer alarmet.

Larmet går och lyckoruset kickar mig till vakenhet!

Här är sommarens bästa:

*
Slackandet runt i sommar-Stockholm med goda maträtter, sol och bekanta. Love it!
* Los Lyxos Villos och havet på Fårö med Millish
* När jag kom hem till en helt nyrenoverad lägenhet.
* Fransk frukost med nybakt bröd vid ett bord för två på en äng
* Lära känna Pete
* Grillfesten på min innergård då alla vänner kom
* Uppvaktas av snygga män
* När vi cyklade många långa mil och stannade var tusende meter och skrev rader som blev till en låt.
* Middagen med Cia
* Att jag fått bränna och gått ner tre kilo
* Gratischampagnen
* Alla ställen! Debaser och Pet Sounds uteserveringar, Spy Bars Humlan och Riche. Men mest F12 och Klub Neat såklart.
* Hammocken hos mamma
* Fika i timmar i skuggan på Café 70
* Sovtid när som helst på dygnet
* Tid med nya vänner som Esther, Toffe, Pete, Magnus, Marie Kry och Sesse.
* Häng med gamla vänner som Sofia, Sanne, Thomas, Mattemus och Ica.

Sommarens värsta:

* Knivmansgrannen som hotade oss till livet en dag
* Hawaian Tropic Anabolic Boys som vägrade lämna oss ifred
* När Millish såg cool ut men jag såg rädd ut på mingelbilden
* Bakfylleångesten som smög sig på en dag
* När nya och gamla vänner inte fann varann
* Fotbolls-VM
* Alla brända pengar

Bra nu:

* Få rutin
* En friskare lever
* Jobba med det nya reportaget
* Köpa mörka påklädda cleana höstkläder
* Ett seriöst liv

Hur kan nåt som varit så kul vara skönt att få slut på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback