Tröstätningsmanövern

31746-370

- När du ser henne håglös och deprimerad vandra omkring i stan, det är då hon behöver stoppas.

- När ni hittar honom ensam i en bar med en avslagen bärs i handen, det är då han behöver en tröstande kram.


- När hon drar sina linor på Spyans toalett, det är då hon vill bli älskad.


- När han boffar bort sina dagar i lägenheten vid Slussen, det är då han vill att du ska knacka på hans dörr.


- När hon avverkar män för att sno åt sig lite kärlek, det är då hon behöver någon att prata med.

- När ni ser mig svulla knäckiga dajmar och svulstiga guldnougater vid godisautomaten, det är då jag behöver en klapp på axeln.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön bild - blir så göttigt grusigt med mobilkamera, men ärligt, överexponeringen ger ett skimmer som gör att man funderar på om det ska vara en "dagdröm". Du ser verkligen påkommen ut! :-D

2006-12-06 @ 16:05:58
Postat av: marla

Ja, påkommen. Det är ju inget man är stolt över, det här med deppfettot.
Whoever you are..


http://marla.blogg.se/140206162055_jag_r_ett_tillflligt_deppfetto.html

2006-12-06 @ 16:11:42
Postat av: GH

Sorry vännen, det var bara jag... (verkar som om fälten raderas när sidan laddats klart, så är man för snabb med namnet så...) *pekfinger på mig*

Tror dock att du är LÅNGT från ensam, jag är gift med bästa deppfettot *L* Vilket inte går SÅ bra ihop med en smalis som jag... Nu snackar vi "win-win" igen...

Nice länk förresten - punchKOTTAR är mitt nya favvisord!!

2006-12-06 @ 16:26:36
Postat av: sabina

HA-HA, klockrent! ;)

Postat av: Richard Slätt

GH: Då "lider" vi nog av samma problem. Världens grymmaste ämnesomsättning sitter jag inne med, det har inte någon av mina partners gjort. Ibland dras de med i mitt svullande, det har hänt att de då skyller på mig. Det är en no win - no win situation skulle man kunna säga.

2006-12-06 @ 16:59:20
URL: http://rattochslatt.blogspot.com
Postat av: marla

Ha ha ha! Fan vad jag garvar loss här nu, håller på trilla av kontorstolen! "Punschkottar är mitt nya favoritord" Sug på den du GH! "Ibland dras de med i mitt svullande, det har hänt att de då skyller på mig" Träffande! Ha ha ha!

2006-12-06 @ 17:12:46
Postat av: Donna

Men Marla! hahaha

2006-12-06 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback