marla want´s money

31746-442

Ut med det gamla - In med det nya! Idag är sista dagen på redaktionen. Nu sitter jag här och väntar på tårta för lång och trogen tjänst. Det senaste kontraktet var på hela 3 månader. 

En fet check för alla skurkar jag satt dit vore på sin plats, tycker jag nog. Lite pompa och ståt, lite fanfarer, lite skumpa och självklart, lite falska gruppkramar. Med marla i universums centrum. Det är väl inte för mycket begärt?

marla want´s money. marla wanna have fun.

Den 2:a januari hoppar jag på redaktörståget som tuffar på till den sista mars. Efter det - - -!?

Jag kommer att sakna alla sunkiga kartonger, dammiga bandarkiv, sega datorer, alla trötta ansikten och de personer jag älskar. Hej då mediefabriken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback