Köttskalledisco och tigersushi-relaterad postpunk

31746-367
Citat Spy Bars nyhetsbrev:

"Vita baren: Überstammisarna Luciano Leiva och bröderna
Kleerup spelar köttskalledisco, rymdrock och Tigersushi-
relaterad postpunk."

Köttskalledisco! Tigersushi-relaterad postpunk! Fantastiskt! Nu vet jag vad det är för jobb jag ska satsa på. Vilken dröm att ordbajsa en massa sinnesjuka termer dagarna i ända och dessutom få skicka dem till bajsnödiga credmänniskor. Det finns en hake dock: Stackars små kidsen. De kanske börjar svänga sig med begreppen på allvar. Pepprar affischer och droppar dem på skoldiscot.

Kommentarer
Postat av: GH

Man får väl be alla som ordbajsar att kolla sina alster mot
http://www.spraknamnden.se/
I menyn finns ju "Inskickade egna ord". DÄR ska man publicera för att vara hipp och få cred, tycker jag ;-)
Eller är jag en pinsam hipp-wannabe från "Framsidan" kanske...

2006-12-05 @ 10:30:56
Postat av: Jerk

Plyschterrorist..jag har ett par såna på jobbet :)

Postat av: Donna

Ett annat ord är punktknullare. :)

2006-12-05 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback