Idag skrattade jag på beställning

31746-144

På tal om "normalt" jobb. Det kom nyss fram en person från nöjesredaktionen och påpekade att vi verkade ha väldigt roligt där på fikarasten. "Har ni lust att komma med här ett tag?" Han frågade snällt om vi kunde komma in i ett rum och garva i några minuter. De behövde inspelade skrattsalvor förklarade han. Så där stod vi tio pers tätt tillsammans och krystade. Det lät väldigt bajsnödigt till en början. Jag borde ta betalt för mitt fula hästgarv, tänkte jag och garvade plötsligt läppen av mig på riktigt. Hela situationen var så bisarr att vi freakade ur totalt och aldrig kunde sluta. I plågor vred vi oss där på golvet. Nöjesredaktören såg överlycklig ut, snacka om att vi rodde det i hamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback